|
Nadwozie:
Zostało dokładnie wyremontowane. Kazda nawet najmniejszy wykwit rdzy zostal dokladnie
zlikwidowany oraz zagruntowany. Wiekszosc nierownosci zostalo zaspawane i wygładzone szpachlą.
Całe nadwozie zostało obspawane oraz w wiekszości miejsc wzmocnione. Po tych pracach cała powierzchnia
nadwozia została pokryta tzn. podkładówką. Nastepnie ze srodka wszystko co zbedne zostało usunięte oraz została zbita
masa wygłuszająca (w celu zredukowania masy pojazdu). Po tych wszystkich pracach całe nadwozie zostało
wymalowane lakierem "czerwony racing". Drzwi, pokrywa silnika oraz pokrywa bagażnika zostały wymalowane
na czarny mat przez co pojazd zwraca na siebie wiekszą uwage co widać na zdjęciach. Aktualnie został już wyobklejany w pole pod numer startowy itd. Liczba reklam firm i indywidualnych stron ciągle sie powiększa przez co zwiększa sie tez zainteresowanie innych uczestników dróg.
Silnik:
+ głowica splanowana o 3,4mm
+ "strumienica" dolotu zrobiona na wzór rallycrossowej
+ wydajny, przelotowy tłumnik własnej konstrukcji
+ tzw. słon na dolocie powietrza do wentylatora
+ wyczynowy wałek Ireco 7 (odpowiednik Świątka 730)
+ lekkie, wyważone koło zamachowe
+ wyczynowe, Lekkie kółka rozrządu oraz wzmacniany łańcuszek
+ wyrównane kanały dolotowe w głowicy oraz wypolerowane kanały wygechowe
+ odchudzone i polerowane zawory
+ usuniete prowadnice zaworów (wystająca ich część w kanałach dolotowych)
+ zalany olejem Mobil 1 10W40 (półsyntetyk)
+ docisk wraz ztarczą sprzęgłową od CC
+ wzmacniane przegłuby oraz odpowiednio przerobione i zespawane zabieraki
+ odchudzone tzn. koniki w układzie rozrządu
+ rozwiercony gaźnik oraz wypolerowany
+ dysza paliwa 130
+ sztywne mocowanie silnika
+ usunięty filtr powietrza a w zamian zastosowana mata filtrująca
Zawieszenie i układ jezdny:
+ przód - resor sklepany na 5cm (bardzo nisko siedzi przód)
+ tył - sprężyny obciete o 1,25zwoja owinięta cała gumą usztywniającą
+ utwardzone amortyzatory poprzez zmiane oleju na Hipol
+ szybki układ kierowniczy
+ "halt pasy" z tyłu
Inne:
+ fotel kubełkowy BiMarco
+ rozpórka
+ sportowa kierownica "monza"
+ "kombinowany" ręczny (wkrótce hydrauliczny)
+ brak tapicerek i wszystkiego co "zbędne"
+ obrotomierz z DF
+ zegary podswietlone na niebiesko diodami LED
+ odpalanie na przycisk
|
|