|
Maluszek zakupiony z pewnych rąk, został zaraz po zakupie poddany remontowi kapitalnemu, który dotyczył zarówno czesci mechanicznych jak poprawy nadwozia (blacharka).
Nadwozie zostało wzmocnione oraz przespawane. Jest obecnie kompromisem pomiedzy jazdą na co dzień, a nieco szybszym niż zwykle
wchodzeniem w zakręty ;) z dużym nastawieniem na sprawność hamulca ręcznego. Kaszlaczek otrzymał kilka drobnyh modyfikacji, które mają na celu usprawnienie go
oraz dopasowanie samochodu pod gusta właściciela. bardzo ładnie się sprawuje na asfalcie i radzi sobie w ciasnych zakrętach.
|
|
|
Silnik:
+ Głowica splanowana o 0,7 mm
+ Przedłużony dolot - podstawka o grubości 25 mm
+ Tłumik Turystyczno sportowy firmy TEKLA motorsport
+ Lakierowane oblachowanie silnika
+ Elektroniczny moduł zapłonowy DIGITECH STS - 12
+ Pusty przelot - Rurka z wersji 600 ccm
+ Odetkana odma
+ Kompletny rozrząd od cc 700
Zawieszenie i układ jezdny:
+ Resor sklepany na gorąco na 12,5 cm
+ Obcięte sprężyny o 0,5 zwoju, oraz po 2 gumy usztywniające na stronę.
Inne:
+ Elektryczne szyby
+ Fotele lotnicze "Iinter Groclin"
+ Tapicerowana podsufitka
+ Białe klosze
+ Zderzaki chromowane
+ Skrócony lewarek zmiany biegów
+ Sportowa gałka zmiany biegów
+ Nakładka na ręczny hamulec
+ Dywaniki uszyte na miarę od fiata Albea
+ Lusterka Fiat 126p BIS
+ Docisk przęgła FIAT 126p BIS
+ Tarcza sprzęgła od cc 700
+ Wzmocnione przeguby
+ Akumulator Centra 45 Ah
+ Halogeny
+ Nakładki na pedały ze stali Chromowo - Niklowej
+ Półka na głośniki
+ Lakier autorenolak czerwony CORSO 5 warstw
+ Usunięte otwory na listwy
|
|